29 Aralık 2010 Çarşamba

Lama, Facebook'ta !

Artik, Lama Mutfak da Facebook'ta!
Henuz bir gun bile olmadi ama pitir pitir arkadas ekliyoru, beni ekleyenleri onayliyorum pek sevincliyim:)) Ben iste boyleyimdir, kucucuk seylerden mes'ut bahtiyar olurum , aferin bana!
 Siz de Facebook ortaminda Lama ile arkadas olmak isterseniz sag taraftaki Facebook kutucuguna ya da http://www.facebook.com/lamamutfakta adresine tiklayabilirsiniz!
Bir de ricam olacak, ben merakli bir Lama oldugum icin, beni nerden buldugunuzu/ tanidiginizi belirtirseniz cok sevinirim. 
Blogcu arkadaslari isimlerinden, ya da on yuz bin :) ortak arkadasimiz oldugu icin anliyorum zaten ama okurlarimin belirtmesi faydali olacaktir. Lama puanlari da verecegimdir:) Saliha, ilk yorumu yazan kisi olarak 100 Lama puanini kapti bile!
Lama, orada burada ve Facebook'ta!
Bu resim niye boyle ecis bucus oldu anlamadim >:(

6 yorum:

  1. hayırlı olsun facebook alemine hoşgeldinn

    YanıtlaSil
  2. Lama mutfakta'nın eksikliği hissediliyordu:::))))


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Selam lama hoşgeldin..
    Bundan sonra blogundada takiptesin..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Tamamdır arkadaşım :) ekledim seni,kabul ediver beni :)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı uğurlu olsun bir tanecik kardeşim......ablan:D

    YanıtlaSil
  6. Artik facebook'ta degilim (hesabimi sonsuuuza dek kapattim :)
    ama twitter'dayim
    twitter.com/#!/LamaMutfakta

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)