24 Mart 2018 Cumartesi

pasta susleme fikirleri cilt 235982375982

'artik yeter, kimseye pasta yapmayacagim!"deyip "istersen dogumgunu pastanizi ben yapayim" diye tekliflerde bulunan kasinan ,iyi yurekli sabirsiza ne denir?
ipucu : LamaMutfakta blogunun sahibesi :))
Mumkun mertebe ev yapimi dogal pasta yapmak isteyince isler zorlasiyor. Bazen cheating yapiyorum ister istemez..
Size de fikir olsun diye paylasayim dikkatimi ceken bazi pasta susleme fikirlerini...
Yercekimli pasta:Bobibon selalesi adi da uygun,ne dersiniz?
Paketten bonibon dokuluyor gibi goruntusu...Cocuklar da buyukler de sevecek...

Endlessly inspired" sitesinden
Bos sekerleme, cikolata paketinin icini marsmelov doldurup, cop sis ile pastaya batirin.
 Cop sisi eritilmis cikolatayla kaplayip bonibonlari yapistirin...


Kulahli pasta suslemeleri:
Daha once de bu fikre ornekler paylamistim. Yaz da geliyor, kulah elimizin altinda olacak bolca, pasta suslemelerinde de kurtarici olabilir...

Cok kulah ,annecim..

5 yorum:

  1. bonibon selalesini denediniz mi? duzgun durur mu acaba ?

    YanıtlaSil
  2. sagdaki pasta cok guzel gorunuyooo.. uzerinde 27 yazan... tarifi var mi?

    YanıtlaSil
  3. sagdaki pastanin tarifi http://lamamutfakta.blogspot.com.tr/2007/05/mutlu-mutlu-cok-mutlu-yillar.html .. kusursuz kremali pasta, gercekten guzeldir

    YanıtlaSil
  4. bonibon selalesini kendim denemedim ama denenesi :)

    YanıtlaSil
  5. This is my first time i visit here. I found so many interesting stuff in your blog especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here keep up the good work.Best panini press 2020

    YanıtlaSil

Yorum alinca o kadar cok mutlu olurum ki kanatlanip ucarim sanki... Hadi ucur beni okuyucu ;)